Winkelwagen € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Contact opnemen

Klantenservice


  0413-312216

Tussen 8:30u & 17:00u op werkdagen bereikbaar.

Transport & Levering
Transport wordt verzorgd middels eigen vrachtwagens welke door heel Nederland (en ook de waddeneilanden) rijden. Voor de kleine artikelen wordt gebruik gemaakt van een pakketdienst. Orders welke via pakketdienst worden verzonden zijn gemiddeld binnen 2 dagen op het afleveradres. Wanneer het pakket te zwaar of te groot is wordt dit door onze eigen vrachtwagens afgeleverd. Via ons eigen transport moet u rekening houden met een leverings termijn van 3 à 15 werkdagen afhankelijk van de door u gekozen artikelen, overmacht situaties zijn hierin uitgesloten. Voor de levering hoeft u niet thuis aanwezig te zijn. Uw bestelling wordt dan uiteraard netjes gelost zodat u (en eventuele overige bewoners of omwonende) er geen last van ondervinden. U wordt vooraf ingelicht over de leverdatum, een tijdsindicatie kunnen we helaas niet geven. 
Privacy & Veiligheid
Wanneer u bij ons een bestelling plaatst waken wij over uw internet privacy en veiligheid. Zo zijn uw klantgegevens bij ons in goede handen en zullen wij deze nimmer aan derde verstrekken, uw online veiligheid is bij ons gewaarborgd. Tijdens de order plaatsing en betaling is uw sessie versleuteld en gecodeerd. Mocht er een storing zijn van uw bank dan zal het order bedrag niet van uw rekening worden afgeschreven, u kunt dan opnieuw de order plaatsen. Ondervindt u alsnog problemen, neem dan contact op met ons via telefoon of e-mail.
Retouren & Annuleren
Wilt u graag uw bestelling retourneren of annuleren? Neem dan contact op met ons via telefoon of e-mail. Hoe sneller u contact met ons opneemt hoe beter! Wanneer u uw order wilt retourneren dan dienen de producten van de bestelling onbeschadigd retour te komen. U heeft een herroepingstermijn van veetien dagen.
LET OP! Geen retour mogelijk voor gemonteerde vlizotrappen! Wanneer u een vlizotrap besteld en gemonteerd heeft en hierna blijkt dat de vlizotrap niet geschikt is kunnen we deze helaas niet meer retour nemen. De vlizotrap wordt vaak beschadigd bij montage en heeft diversen boor en schroefgaten (om deze te monteren) waardoor de vlizotrap niet meer te verkopen is. Deze trappen zullen niet retour worden genomen!
Orders
Heeft u een vraag over uw geplaatste order, neem dan contact op met ons via telefoon of e-mail. Ook voor een nog te plaatsen order kunt u altijd contact met ons opnemen, u dient dan wel vooraf een klanten account aan te maken. Voor onze contact gegevens kijkt u hier
Betaling, Prijzen & Promoties
U kunt uw order betalen via verschillende betaalmethoden. Denk hierbij aan iDEAL, Bancontact / Mistercash, PayPal en Achteraf Betalen (alleen Nederland). kijk voor meer informatie bij betalen. De prijzen in de gehele webshop zijn inclusief BTW. Er komen dus geen extra BTW kosten bij. Promoties en acties komen regelmatig voor op onze webshop. Sommige korting coupons hebben een bepaalde levensduur en zijn dus niet levenslang geldig. Meer informatie over korting coupons vind u hier.
Account informatie wijzigen
Wanneer u uw account gegevens wilt wijzigen zoals bijvoorbeeld uw afleveradres dan kunt u eenvoudig inloggen. Dat kunt u doen bij inloggen. U kunt op deze manier eenvoudig uw gegevens inzien en wijzigen. Wanneer u een account wilt aanmaken kan dat ook hier. Heeft u problemen met inloggen? Neem dan contact op met ons via telefoon of e-mail.
Klachtenafhandeling
Vlizotrapkopen.nl vindt goede dienstverlening erg belangrijk. Daarom houden we steeds rekening met de eisen en wensen van onze klanten. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Dat willen we dan graag weten. Als u een klacht indient, proberen we iets aan het probleem te doen. Bovendien: uw klacht helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren. Neem dan contact op met ons via telefoon of e-mail. Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, krijgt u binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail. Vervolgens proberen wij binnen vijftien werkdagen uw klacht op te lossen. Graag ontvangen we ook foto's van de kwestie. Soms hebben we meer tijd nodig, bijvoorbeeld omdat er nader onderzoek nodig is. Gun ons deze tijd, we houden u het volledige proces op de hoogte, Wij zijn aangeloten bij meerdere keurmerken namelijk: Stichting Webshop Keurmerk en Stichting Qshops Keurmerk. Beide hebben een geschillencommissie waar u ten allen tijde terecht kunt.